Over Mij

Hoi!

Mijn naam is Marah. Ik ben 15 jaar oud op het moment dat ik schrijf. Ik ben geboren op 19 mei 2001 in Gent. Ik hou van schrijven, fotografie en andere blogs lezen, dus waarom zelf geen blog beginnen?

In mijn vrije tijd ben ik vooral veel bezig met dieren. Honden, paarden, noem maar op. Ik luister ook dagelijks muziek. Een bepaald genre heb ik niet. Welke muziek ik luister hangt af van hoe ik me voel op dat moment. Ook hou ik ervan om met vrienden op te trekken! Samen thuis zijn, samen naar de stad, etc. Want ja! Ik shop natuurlijk ook graag.

Ik ben al vastberaden van wat ik later wil worden. Tolk. Welke talen weet ik nog niet precies. De Franse taal vind ik een magnifieke taal. Op dit moment zit ik in het vierde jaar en volg ik de richting ‘Sociaal Technische Wetenschappen’.

Ik hoop dat jullie me nu een beetje beter hebben leren kennen, en ik hoop tot snel!

xoxo,

Marah

Geef een reactie

